Координація весілля

 

Якщо Ви плануєте та організовуєте своє весілля самостійно, може статись так, що на самому весіллі Вам знадобиться помічник, який допоможе з останніми приготуваннями в день весілля і координуватиме всі процеси особисто, дозволивши Вам насолоджуватись святкуванням. Така послуга називається координацією весілля. Координатор є центральною ланкою для всіх процесів на весіллі. Його роль на кінцевому етапі підготовки і в процесі проведення святкування - це зробити так, щоб все відбулось, як заплановано, максимально комфортно для Вас і Ваших гостей.

Коло обов’язків координатора досить широке.

В першу чергу перед самим весіллям він зв’язується з підрядниками і перевіряє їх готовність, а в день весілля він є центральною координаційною ланкою для всіх процесів. Координатор слідкує за тим, щоб всі підрядники приїхали вчасно та забезпечує їх злагоджену роботу. Він контролює підготовку до банкету та виїзної церемонії, наглядає за роботою офіціантів, допомагає гостям добратися до місця та відповідає на їх запити та дзвінки, він слідкує за розміщенням гостей у банкетному залі і підказує, хто в яку машину сідає під час прогулянки. Координатор відповідає за те, щоб нічого не було забуто: обручки, подушечки, весільні аксесуари - все це він тримає під контролем. Координатор відповідає за тайм-менеджмент на весіллі та контролює, щоб все відбувалось згідно з узгодженим графіку. Одна з найважливіших задач координатора - швидко знайти вихід з проблемної ситуації, якщо така трапляється. Цей перелік обов’язків координатора не повний і його можна продовжувати ще довго. Все залежить від особливостей конктретного весілля.

Наша компанія надає послуги з координації весілля. Нам Ви можете доручити проведення святкування і бути впевненими, що все відбудеться якнайкраще.